PLyrics.com Forum General Discussion Forum :  PLyrics.com
Discuss bands, songs, music genres... 
achats pour votre équipement
Posted by: Banning ()
Date: July 11, 2019 01:42AM

Je lichaam gebruikt eiwit voor spiergroei en reparatie. Hoewel het onwaarschijnlijk is dat u grotere spieren wilt opbouwen, is het belangrijk om te begrijpen Nike Air Max Command Womens dat hardlopen, net als de meeste vormen van lichaamsbeweging, spierafbraak veroorzaakt, een proces dat katabolisme wordt genoemd. Als de spierafbraak hoger is dan het spierherstel en herstel, nemen uw prestaties af.

Als je rust, herstellen je spieren zichzelf - mits je voldoende eiwit hebt verbruikt.

Je lichaam gebruikt zelden eiwit voor energie; het zou veel liever koolhydraten en vet gebruiken. Maar als je glycogeen te kort begint te raken, bijvoorbeeld tijdens het einde van een marathon, zal het de overstap maken naar brandend eiwit als brandstof. Dit eiwit komt uit je spieren en interne organen.

Dit is erg ineffici?nt en je lichaam functioneert echt niet goed in deze staat. U kunt dit probleem voorkomen door voldoende koolhydraten te consumeren voordat u gaat trainen.

Eiwitten bevatten, net als koolhydraten, vier calorie?n Nike Air Zoom Pegasus 34 Damen per gram. Goede bronnen zijn: eieren, vis, vlees, gevogelte, zuivel, bonen en peulvruchten, soja en noten.

Hoeveel te eten: hardlopers hebben meer prote?nen nodig dan zittende mensen, maar niet zoveel als atleten die intensieve krachttraining volgen. Consumeer tussen 10-15% van je dagelijkse calorie-inname in de vorm van eiwitten.

Vet krijgt vaak een slechte rap in voedingskringen, maar het is eigenlijk een heel belangrijke voedingsstof. Vet is niet alleen een brandstofbron voor hardlopers, het is ook belangrijk voor je gezondheid. Vet bevat negen calorie?n per gram.

Het belangrijkste probleem met vet is dat er verschillende soorten zijn, en dat elk lichaam je lichaam anders be?nvloedt. Over het algemeen zijn er vier soorten vet.

Verzadigd vet - gevonden in voedingsmiddelen van dierlijke oorsprong zoals rundvlees, zuivel en Nike Internationalist Damen eieren, evenals kokos en palmolie. Je lichaam houdt ervan om verzadigd vet op te slaan en te gebruiken voor energie.
Enkelvoudig onverzadigd vet - te vinden in olijfolie, avocado's, noten en zaden. Enkelvoudig onverzadigde vetten zijn goed voor uw cardiovasculaire gezondheid en zijn sterk aanwezig in het hartvriendelijke mediterrane dieet.
Meervoudig onverzadigd vet - te vinden in vette vis, lijnzaad en olie, walnoten en zonnebloempitten en olie. Meervoudig onverzadigde vetten zijn goede bronnen van omega-3 en omega-6-vetzuren die ontstekingsremmend werken en buitengewoon gezond zijn.
Transvetten - aangetroffen in meeneemproducten, bewerkte voedingsmiddelen, commercieel gebakken goederen en sommige margarines. Transvetten worden beschouwd als zeer ongezond en moeten zoveel mogelijk worden vermeden.
Als je rent, gebruikt je lichaam Adidas Superstar Donna koolhydraten en vet voor energie. Dat vet is echter lichaamsvet en geen vet uit de voeding. Want als dit het geval is, moet u vetten consumeren voor hun calorische inhoud en gezondheidsvoordelen in plaats van als een bron van directe energie.

Of je nu blessures wilt voorkomen, je kracht wilt verbeteren of een manier wilt vinden om nog sneller te worden, je zult bepaalde oefeningen willen doen terwijl je traint. Een goed afgerond trainingsprogramma is erg belangrijk voor een hardloper, vooral als je op grote afstand gaat, maar je moet ook kijken naar de specifieke oefeningen die je het meeste kunnen helpen. Dus als je klaar bent met winkelen voor je favoriete loopwerk, is hier een overzicht van de vijf belangrijkste oefeningen voor krachttrainers voor hardlopers.

Zelfs als je lessen voor persoonlijke training in Londen neemt om Nike Air Max 2017 Mujer sterker te worden, zijn er enkele oefeningen Nike Air Max Command Mujer die je alleen kunt doen om je hardloopsnelheid en uithoudingsvermogen te verbeteren. De plank is bijvoorbeeld een fantastische oefening die je kern, onderrug en schouders zal werken. Het vereist geen apparatuur buiten een yogamat, wat betekent dat je het zelfs thuis kunt doen!

Het lijkt misschien een simplistische oefening, maar de squat is een essentieel onderdeel van elk trainingsprogramma voor een hardloper. Als je vastbesloten bent om sterker en sneller te worden, moet je je benen in de juiste vorm krijgen. En er zijn zoveel variaties op de squats die je kunt toevoegen om dingen interessanter te maken, zoals het doen met gewichten of ze veranderen in spring squats.

Options: ReplyQuote


Sorry, only registered users may post in this forum.