PLyrics.com Forum General Discussion Forum :  PLyrics.com
Discuss bands, songs, music genres... 
converse chuck taylor all star pride
Posted by: vuw7khqr ()
Date: March 21, 2019 08:25PM

converse schoenen dames zwart sale Korte geschiedenisles: Chuck Taylor was een echte persoon - een basketbalspeler die ook een verkoper was voor Converse. In 1921 sloot hij zich aan bij een gesponsord team genaamd The Converse All Stars ... en je kunt de rest invullen. In de jaren zestig werd de Chuck Taylor door vrijwel elke professionele en universiteitsbasketbalspeler in het spel gedragen.

converse schoenen heren goedkoop De Converse All Star is de schoen die het meeste succes heeft in de geschiedenis van de sport. Het is gedragen door hele generaties - en zal waarschijnlijk in die richting blijven gaan. De goede oude Chucks. Mijn moeder droeg ze, ik draag ze en mijn kinderen zullen ze dragen. Mijn Converse is mijn go-to-optie voor vrijwel elke gelegenheid. Voor een casual weekendlook, voor werk, reizen of zelfs met een chique pak. Ze passen overal bij - en ze laten mijn voeten er altijd goed uitzien.

converse schoenen wit met zilver Het verhaal van Converse begon in 1908 toen markies Mills schoenen begon te maken die zwaargelakte rubber in hun constructie hadden en daaruit werd de 'Converse Rubber Shoe Company' gevormd. De Converse All-Star begon in 1917 als een elite basketbalschoen in zijn originele canvas en rubberen make-up, die vandaag nog steeds aanwezig is, verkrijgbaar in een natuurlijk bruin met zwart trimmen als eerste kleurenmanier.

converse chuck taylor all star pride Het merk en de schoen zouden synoniem worden voor de sport, die wordt gewaardeerd door spelers uit het hele land. In het licht van zijn diensten aan het bedrijf, maakte Converse een van de belangrijkste wijzigingen in het klassieke ontwerp toen zij in 1932 zijn naam, "Chuck Taylor", aan het beroemde detail van de enkellap toevoegden, en daaruit de 'Chuck Taylor All'. Star 'was geboren.

https://www.witroze.com/

Options: ReplyQuote

Sorry, only registered users may post in this forum.